ingen rubrik :P

Hej i går va jag på min middag med mina mammas kompisar (tråkigt) men vi åt skaldjur så det var god mat i allafall, jag försökte att blogga då men mammas mobbe hacka eller något så det gick inte ,sorry:(.
Jag ska på brors hockeymatch snart, ville faktiskt följa med för jag har tråkigt. Här kommer lite om mig själv ^^

Favomat:
1.Entricoté med bea och ungs potatis ,mmm
2.Fondy, hehe jag gillar kött
3.inge

Favoefterrätt:
1.Chokladmousse
2.pannacotta
3.Glass

Favofärg:
1.GRÖN!!! skälvklart
2.blå
3.orange

Favoglass:
1.Chokladglass

Favogodis:
1.Choklad
2.Surisar

Favodjur:
1.Katt(har katt :P)
2.hund
3. alla katt djur typ lejon

Favohobby:
1.Fotboll, Sjunga kan inte välja någon 1a
2.innebandy
3.Kompisar
4.Piano

Favobok:
1.Hungerspelen(serien)
2. magnus nordins böcker (mordböcker och skräckisar(stavning)typ)

Favoskodespelare(kille)
1.Jonny Depp of corse
2.Tom cruise
3.Taylor Lautner 
4.Leonardo DiCaprio
5.Charlie Sheen
6.Brad Pitt

Favoskådespelare(tjej)
1.Cameron Diaz
2.Jennifer Aniston




vi hör senare ^^ min favosmi(stavning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0